I. TERMENI ȘI CONDITII:

CANAPELO.RO este denumirea comercială a DKOSOFA S.R.L. cu sediul social în CONSTANȚA, Str. Vârful cu Dor nr.26, Birou nr.1, ROMÂNIA înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/2241/2016, cod unic de înregistrare RO36526481, în calitate de Vânzător.

Cumpărătorul/Clientul este acea persoană fizică sau juridică înregistrată pe site-ul www.canapelo.ro și/sau subdomeniile sale (denumite în mod colectiv în continuare “Site-ul” sau “Site- ul www.canapelo.ro”), care și-a dat acordul cu privire la toate clauzele specifice site-ului (inclusiv prezenta secțiune de Termeni și Condiții) creându-și astfel un Cont pe www.canapelo.ro sau efectuând o comandă prin intermediul acestui site, manifestându-și intenția de a achiziționa bunuri și servicii DKOSOFA .

Prezentul Contract este un acord de voință intervenit între Vânzător și Cumpărător cu privire la Produsele și serviciile DKOSOFA (denumite în continuare “Produsele”), comandate de către acesta din urmă cu respectarea și aplicarea Termenilor și Condițiilor DKOSOFA.

Contul este format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permit Cumpărătorului să transmită comenzi și conține informații despre Cumpărător și istoricul acestuia pe site-ul www.canapelo.ro.

Orice Vizitator își poate crea un Cont cu respectarea condițiilor de utilizare a prezentului site(www.canapelo.ro), respectiv cu respectarea Termenilor și Condițiilor DKOSOFA.

Comanda este o ofertă de cumpărare prin apăsarea butonului Adaugă în Coș din Site, prin care Cumpărătorul face o ofertă de cumpărare cu privire la Produsele selectate cu respectarea prevederilor Termenilor și Condițiilor și a prețurilor de vânzare a Produselor în vigoare la data plasării comenzii – oferta de cumpărare/comandă necesită acceptarea expresă din partea DKOSOFA.

Produsele sunt acele bunuri și servicii pe care DKOSOFA le comercializează, iar Cumpărătorul le achiziționează de pe Site-ul www.canapelo.ro

Promoția sau Campania este acea acțiune specifică a DKOSOFA de a expune în scop comercial, un număr/stoc limitat și predefinit de Produse, pentru o perioadă limitată de timp și în anumite condiții specifice stabilite de către DKOSOFA.

Site-ul se referă la pagina de internet/domeniul www.canapelo.ro și întreg conținutul și/sau subdomeniile acestuia Utilizatorul este un Vizitator al Site-ului care se înregistrează / își creează un Cont pe acesta.

Vizitator este o persoană care acceseaza Site-ul.

 

II. CONTRACT

Prezentul document, Termeni și Condiții ale DKOSOFA S.R.L. cu privire la comerțul

electronic și vânzarea la distanță (denumit în continuare Contractul și/sau Termeni și

Condiții), ține loc de contract de vânzare bunuri și/sau prestare servicii și

reglementează din punct de vedere juridic raportul dintre DKOSOFA S.R.L. în

calitate de Vânzător și Cumpărătorul (amândoi denumiți colectiv în cele ce urmează

Părțile și individual Partea). Acest Contract este încheiat la distanță, fără prezența

fizică simultană a celor două părți.

Momentul încheierii Contractului între DKOSOFA și Cumpărător este acela al

acceptării exprese a Comenzii de către DKOSOFA prin trimiterea către Cumpărător

a unei notificări (e-mail sau SMS) de confirmare a disponibilității Produselor și

eventual de expediere a Comenzii. DKOSOFA nu este obligată să accepte

Comanda Clientului în cazuri exemplificative însă nelimitative precum: lipsa

Produsului din stoc, datele furnizate de către Cumpărător sunt nereale, incomplete

sau incorecte, se solicită livrare în afara teritoriului României, DKOSOFA are îndoieli

cu privire la veridicitatea și/sau seriozitatea Comenzii.

Notificarea de informare primită de către Cumpărător de la DKOSOFA, ulterior

plasării unei Comenzi pe Site, are rol strict de informare și nu reprezintă o acceptare

a comenzii de către DKOSOFA. Notificarea de informare este un proces

automatizat.

Pentru îndeplinirea și executarea Contractului, prin înregistrarea și plasarea unei

comenzi pe Site, Cumpărătorul își dă acordul cu privire la formele de comunicare și

contactare a acestuia de către DKOSOFA, respectiv e-mail și/sau telefonic în

legatură cu comanda plasată.

În situații justificate DKOSOFA are dreptul de a modifica unilateral cantitatea de

Produse din comanda plasată de Cumpărător cu informarea și acceptul prealabil al

acestuia. În cazul în care Cumpărătorul nu este de acord cu respectiva modificare,

Comanda se consideră anulată de drept, Cumpărătorul neputând emite niciun fel

pretenții de nicio natură față de DKOSOFA.

Pentru comenzile plasate pe Site/solicitate de către Cumpărător, DKOSOFA are

dreptul de a cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru serviciile solicitate în

vederea onorării comenzii, cu condiția informării Cumpărătorului însa fără a fi

necesar acordul acestuia din urma. În această situație, DKOSOFA rămâne în

continuare responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

Dreptul de proprietate și riscul de pierdere sau de deteriorare asupra produselor

fizice comandate se transferă către Cumpărător în momentul în care acesta sau o

persoană terță desemnată de acesta, alta decât curierul, intră în posesia fizică a

Produselor, după efectuarea plății de către Cumpărător. Termenii și Condițiile se

aplică tuturor și oricăror Comenzi, vânzări și/sau livrări de Produse prezentate pe

Site și vândute Cumpărătorului, în versiunea valabilă la data efectuarii Comenzii.

Prin efectuarea Comenzii Cumpărătorul acceptă complet și necondiționat Termenii și

Condițiile publicate pe Site.

Dispozițiile cuprinse in Termeni și Conditii pot fi modificate unilateral oricand de catre

DKOSOFA, aceste dispoziții fiind opozabile Vizitatorilor, Utilizatorilor și

Cumpărătorilor de la data afișării lor la adresa www.canapelo.ro/termeni-conditii

unde pot fi consultate permanent în varianta lor actualizată.

 

III. ACCESUL LA SITE ȘI VÂNZAREA ONLINE

Ca regula generală, accesul la Site în vederea efectuării unei comenzi și

achiziționarea de Produse DKOSOFA este permis oricărui Cumpărător.

Cu titlu de excepție și pentru motive justificate DKOSOFA își rezervă dreptul de a

restricționa accesul unui Cumpărător în vederea plasării de Comenzi pe Site în cazul

în care DKOSOFA consideră că acțiunile Cumpărătorului ar aduce încălcări legii,

moralei sau bunei credințe și/sau prin activitatea și conduita acestuia pe Site ar

putea prejudicia în vreun fel DKOSOFA. În cazul unei asemenea situații, DKOSOFA

va informa la solicitarea Cumpărătorului motivele de fapt ce au condus la

restricționarea accesului acestuia.

Comunicările dintre cele doua părți se pot face atât online (email) cât și telefonic sau

SMS, DKOSOFA având acordul Cumpărătorului de a gestiona informațiile primite de

la acesta în acest sens.

În cazul în care Cumpărătorul achită Produsele comandate prin plăți online

DKOSOFA nu este și nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar

suportat de către Cumpărător, cum ar fi fără a se limita la comisioanele de conversie

valutară aplicate de banca emitentă a cardului Cumpărătorului, pentru situațiile în

care moneda de emitere a acestuia diferă de LEI. Toate informațiile utilizate pentru

descrierea Produselor pe Site sunt folosite cu titlu de prezentare și nu reprezinta o

obligație contractuală din partea DKOSOFA. Cu titlu exemplificativ iar nelimitativ,

informațiile utilizate pentru descrierea Produselor pot include fără a se limita la: text,

imagini, fișiere audio sau video etc.

DKOSOFA are dreptul și acordul Cumpărătorului ca după achiziționarea unui

Produs, să transmită acestuia din urmă, pe adresa de email indicată la înregistrare,

o solicitare de evaluare a Produsului comandat. Evaluarea facuta de Cumpărător se

va face în baza experienței personale a acestuia cu privire la faptul daca produsul

sau serviciul comandat respectă sau nu specificațiile cantitative și calitative

menționate de către DKOSOFA.

 

IV. COMANDA, LIVRARE SI RETUR

Toate prețurile afișate pe Site sunt exprimate în Lei (RON) și includ T.V.A. conform

dispozițiilor legale aplicabile în materie. Prețul de achiziție tipărit pe factura fiscală va

fi același cu cel stabilit în momentul confirmării comenzii din partea DKOSOFA ca

fiind comanda fermă. Produsele se livrează în marea lor majoritate asamblate.

Orice Cumpărător poate efectua comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor

selectate în coșul de cumpărături și transmiterea acestei comenzi spre procesare.

Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în

măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta.

Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu

atrage după sine înregistrarea Comenzii și astfel nici rezervarea Produsului

respectiv.

Înainte de finalizarea și trimiterea Comenzii, Cumpărătorul se obligă să citească

Termenii și Conditiile, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin bifarea

”Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile DKOSOFA”. Odată cu finalizarea

și trimiterea Comenzii, Cumpărătorul confirmă că a luat cunoștință și acceptă

necondiționat: caracteristicile, cantitățile, prețurile, Termenii și Condițiile, politica de

prelucrare a datelor cu caracter personal și politica de utilizare a cookie-urilor.

La primirea Comenzii, DKOSOFA poate accepta sau refuza Comanda

Cumpărătorului, în caz de refuz, incercând, dar fără a se obliga, să informeze

Cumpărătorul cu privire la motivele neacceptarii Comenzii. DKOSOFA își rezervă

dreptul de a anula Comenzile pentru Produsele afișate pe Site ca urmare a unor

erori tehnice, precum și a celor care din cauza unor nefuncționalități / erori / buguri

tehnice prezintă prețuri derizorii sau evident eronate.

Cumpărătorul este unicul răspunzător de corectitudinea, realitatea și legalitatea

datelor completate în Contul său, aceste date fiind în mod automat cuprinse în

facturile emise pentru Produsele achiziționate de acesta.

Completarea Contului de către Cumpărător cu date eronate sau incomplete, față de

prevederile legii și ale Termenilor și Condițiilor precum și consecințele acestor fapte

cad în sarcina exclusivă a Cumpărătorului. Modalitatea de livrare a comenzilor

DKOSOFA pentru produse fizice este prin flota proprie și se face în mod gratuit.

Livrarea se face până în fața imobilului/adresei, respectiv doar până în locul unde

poate ajunge mașina de transport. Livrarea nu include și transportul în casa/imobil.

Vânzătorul se obligă să livreze direct, prin flota proprie Bunul comandat și

achiziționat, în cel mai scurt interval de timp posibil, într-un termen de 7-10 (sapte –

zece) zile lucrătoare de la data efectuării Comenzii.

Termenele de livrare sunt asumate de Vânzător, cu excepția perioadelor legale de

sărbători (ex.: de Paşti, de Craciun, etc.) sau a altor campanii, când procesarea şi

livrarea unei Comenzi poate dura mai mult. Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie

sau să anuleze livrări ale Bunurilor achizitionate online dacă acestea nu pot fi

onorate din motive independente de Vânzător, precum cauzele de forta majora

(inclusiv, dar nelimitandu-se la restrictii legate de Pandemia de virus SARS-CoV-

2/COVID-19).

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare

bună, iar confirmarea o reprezintă semnătura de pe documentele de transport.

Produsele pot fi recepționate doar de către Cumpărător (persoana care a plasat

comanda) sau de persoana indicata la momentul plasarii comenzii în baza unui

document de identitate valabil prin care poate să facă dovada calității sale de

Cumpărător/persoană împuternicită de Cumpărător.

Prin crearea Contului și/sau prin finalizarea și trimiterea Comenzii, Cumpărătorul /

Utilizatorul declară că înțelege și își exprimă acordul și consimte că:

o toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt

reale, adevarate, corecte și complete la data plasării Comenzii;

o DKOSOFA poate contacta Cumparatorul/Utilizatorul, în orice situație în care

este necesară contactarea acestuia cu privire la Comandă, prin orice mijloc

aflat la dispozitia DKOSOFA;

o să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația

în vigoare.

o va primi facturile, garanțiile, instrucțiunile și/sau alte documente în format

electronic la adresa de e-mail indicată în Contul sau în format fizic la cerere.

Prețul unitar și total, modalitatea de plată precum și termenul de plată sunt

specificate pentru fiecare Comandă în parte în procesul de transmitere a acesteia.

Facturile emise de DKOSOFA se vor completa cu datele înscrise de Cumpărător în

Contul său și vor conține Produsele achiziționate conform Coșului de cumpărături.

Facturile vor fi transmise de DKOSOFA Cumpărătorului in format electronic, pe

adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.

Utilizatorul/Cumpărătorul are obligația permanentă de a menține datele de cont

respectiv de facturare actualizate, corecte și reale pentru fiecare Comandă făcută pe

Site.

Plasarea de Comenzi telefonice se realizează pe propria răspundere a

Cumpărătorului. DKOSOFA nu raspunde pentru eventualele erori de înțelegere cu

privire la produsele comandate, adresa de livrare și/sau datele de facturare –

recomandând plasarea Comenzilor online. Conform dispozițiilor OUG nr.34/2014,

Cumpărătorul are dreptul să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu

neprestat înca (drept de retragere din Contract), în termen de 14 zile calendaristice,

fără prezentarea unui motiv și fără a suporta alte costuri cu exceptia celor de livrare.

Termenul de 14 zile se calculează pentru bunuri începând cu ziua în care

Cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului comandat, după semnarea de primire

a documentului de transport.

Exercitarea dreptului de retragere din Contract de către Cumpărător se face prin

completarea online a formularului de retur și a returnării bunurilor și a eventualelor

cadouri oferite în urma unei promoții sau campanii care au însoțit bunul respectiv, cu

respectarea următoarelor condiții: returnarea tuturor elementelor componente (piese,

fitinguri etc); nedeteriorarea Produselor în procesul de retur; prezentarea dovezii de

achiziționare; păstrarea și returnarea intacta a etichetelor și documentelor aferente

Produselor. Costurile directe legate de returnarea Produselor se suportă de către

Cumpărător conform dispozitiilor OUG nr.34/2014. Potrivit dispozițiilor aceleiași

Ordonanțe, în situația în care Cumpărătorul returneaza Produsul intr-o stare ce

diminueaza valoarea acestuia, DKOSOFA are dreptul să aprecieze asupra acestei

diminuarii și să scadă proporțional cu aceasta suma returnata Cumpărătorului.

DKOSOFA va rambursa Cumpărătorului suma achitată de acesta din urmă în

termen de maxim 14 zile de la data informarii DKOSOFA de către Cumpărător

asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată Cumpărătorului,

prin restituire, în contul bancar indicat de acesta în cererea de retur. În cazul plătii

online, banii vor fi returnati în contul din care a fost efectuată plata.

Rambursarea sumei către Cumpărător ca urmare a exercitării de către acesta a

dreptului de retragere din Contract poate fi amânată până la confirmarea primirii

bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost

expediate către DKOSOFA.

În situația puțin probabilă în care un Produs comandat de catre Cumpărător, nu

poate fi livrat sau prestat de către DKOSOFA, acesta din urmă:

o va informa Cumpărătorul asupra acestei situații și va returna Cumpărătorului

contravaloarea Produsului, prin restituire, în contul bancar din care a fost

efectuată plata, în termen de maxim 5 zile de la data la care DKOSOFA a luat

cunoștință de această imposibilitate sau de la data la care Cumpărătorul și-a

exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

Conform dispozițiilor OUG nr.34/2014, sunt exceptate de la dreptul de

retragere din Contract urmatoarele:

o contractele de prestări de servicii, dupa prestarea completă a serviciilor, dacă

executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce

acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la

retragere dupa executarea completă a Contractului de către DKOSOFA;

o furnizarea de Produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe

piata financiară pe care DKOSOFA nu le poate controla și care pot avea loc

pe parcursul perioadei de retragere;

o furnizarea de Produse confecționate după specificațiile prezentate de

Cumpărător sau personalizate in mod clar;

o furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora;

o furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie

a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;

o furnizarea de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora,

inseparabil amestecate cu alte elemente;

o precum și în alte cazuri prevazute de lege

 

V. MODALITĂȚI DE PLATĂ

Prețul fiecărui produs, modalitatea de plată a acestora precum și termenul de plată

sunt toate indicate și pot fi alese pentru fiecare comandă în parte.

Achitarea produselor se poate face prin OP sau online, astfel:

fi OP (ordin de plată)

fi Online: cu card bancar

Pentru garantarea siguranței tranzacțiilor, DKOSOFA foloseste platforma de plati

online Netopia Payments (www.mobilpay.ro) prin care Cumpăratorul poate plăti

produsele DKOSOFA cât mai simplu și rapid, în perfectă siguranță și control deplin.

Dacă alegeți să plătiți online cu un card bancar, veti fi redirectionati catre o platforma

securizata de plati PayU, unde va trebui să introduceți datele de card necesare

autorizării tranzacției. Procesarea acestor date se face exclusiv prin intermediul

PayU. DKOSOFA nu solicită și nu stochează detalii referitoare la cardul

dumneavoastră.

Înainte de a finaliza plata comenzii și a apăsa butonul plătește vă rugăm să verificați

toate datele introduse, dacă informațiile sunt corecte, iar în contul bancar de card

sunt fonduri suficiente pentru plata integral a comenzii, veti primi un mesaj de

aprobare a respectivei tranzacții.

Pentru tranzacțiile online cu card bancar nu se percepe niciun comision suplimentar.

În cazul în care cardul folosit este asociat unui cont în alta monedă decât Lei (RON),

tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al bancii emitente a cardului.

Pentru creșterea securității plăților online și alinierea proceselor de plată în acord cu

reglementările UE, băncile din România sunt în curs de implementare a unui nou

factor de autentificare. Acest nou element de securitate va poate fi solicitat în

procesul de autorizare a plății, alături de codul 3D Secure pe care îl veți primi prin

SMS.

 

VI. GARANȚII

În stabilirea Politicilor de returnare și Garanție a Produselor DKOSOFA, Termenii și

Condițiile DKOSOFA se completează cu dispozițiile legale cuprinse în următoarele

acte normative:

o Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

o Legea nr.363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților

în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația

europeană privind protecția consumatorilor

o OG nr.21/1992 privind protecția consumatorilor

o OG nr.99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață

o OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor

încheiate cu profesioniștii;

DKOSOFA asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate, declarând pe

propria raspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea,

securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în

conformitate cu OG nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea

unitară a legislației Uniunii Europene.

Potrivit dispozițiilor legale în vigoare, calitatea de Consumator poate fi atribuită unei

persoane sau unui grup de persoane fizice (constituite în asociații), care

achiziționează produse sau servicii cu alt scop decât comercial, industrial, de

producție, liberal sau artizanal. Prevederile referitoare la protectia consumatorului nu

sunt aplicabile profesioniștilor (exemplificativ: societăți comerciale, întreprinderi

individuale, persoane fizice autorizate, asociații familiale, profesii liberale sau orice

alta formă de organizare angajată într-o activitate economică).

Garanția acordată Produselor este pentru o utilizare obișnuită, în condiții normale.

Conformitatea Consumatorul care achiziționează Produse, beneficiază de garanție

pe o durata de 2 ani de la achiziționarea acestora.

Produsele DKOSOFA sunt considerate conforme in urmatoarele situatii

exemplificative:

o Corespund descrierii făcute pe Site, caracteristicilor indicate în factură sau

scopului specificat de catre DKOSOFA și acceptat de Cumpărător la

momentul plasarii comenzii

o Corespund scopului pentru care sunt utilizate în mod normal produse de

același tip;

o Corespund unor parametri de calitate și performanță normale, la care

Cumpărătorul se poate aștepta în mod rezonabil, având la dispoziție

informațiile prezentate pe Site și natura Produsului;

Produsele nu pot fi considerate neconforme (garanția devine inaplicabilă sau nulă)

dacă:

o Au fost deteriorate (lovite, sparte, ciobite, zgâriate etc.) in urma montajului,

instalarii, transportului si/sau manipularii de catre Cumparator sau terti;

o singurele persoane autorizate să efectueze montaj, instalare, transport și/sau

manipulare care nu afecteaza valabilitatea garantiei sunt angajatii DKOSOFA;

o au fost folosite în alte scopuri sau condiții decât cele pentru care au fost

produse;

o au fost utilizate în scopuri profesionale, de regim industrial sau in locuri

publice fara acordul scris si prealabil al DKOSOFA;

o au fost modificate (ex: orice intervenție care modifică structura, forma,

culoarea sau destinația acestuia) sau reparate (ex: tăiere, perforare, lipire,

vopsire, cusut etc.);

o au fost utilizate, întreținute, curățate și/sau asamblate necorespunzător și/sau

nu au fost respectate instrucțiunile producătorului în acest sens;

o au fost deteriorate ca urmare a unei depozitări inadecvate (ex: condiții de

umiditate, amplasare langa surse de căldură sau în aer liber etc.);

o se mătuiesc sau devin lucioase ca urmare a uzurii în timp, în condiții de

utilizare normală. Același lucru se aplica și stofei sau pieii de la canapele si

saltele care se pot întinde sau încreți dar si umpluturilor de burete, spuma,

latex etc. care se pot tasa (în primele luni de utilizare, fenomenul de tasare al

pernelor/saltelelor este normal, apariția unor cute ale tapițeriei fiind normală în

acest context). În timpul transportului sau datorită ambalării riguroase,

buretele se poate tasa, iar pentru revenirea la forma normală se recomandă

neutilizarea lor pentru 24-48h și modelarea umpluturilor din perne prin

scuturare și/sau lovire ușoara;

o decolorarea totală sau parțială ca urmare a unei expuneri de durată la soare,

intemperii ori alte surse puternice de lumina și/sau căldură;

o au fost deteriorate ca urmare a unui furt/tentative, vandalism, incendiu etc.;

o cumpărătorul a fost informat la momentul achiziționării Produsului și a primit o

reducere a prețului pentru neconformitatea respectivă;

o în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a

cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoască această lipsă de

conformitate (art.6 din Legea 449/2003). De asemenea, garanția devine

inaplicabilă ori nulă în cazul articolelor de igienă fără ambalaj original sau care

au fost utilizate (saltele, perne etc.) ori curățate cu nerespectarea condițiilor

de folosire și îngrijire ori cu solutii de curățat inadecvate.

Produsul este considerat neconform daca nu are aceleași caracteristici/calități

precum cele prezentate pe Site sau inscrise în factură. Răspunderea DKOSOFA

poate fi angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare intr-un termen de 2

ani calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează DKOSOFA despre

apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o sau

trebuia sa o cunoască în mod rezonabil, dar în niciun caz mai târziu de doua luni de

la data la care a fost constatată. Pentru Produsele cu o durată medie de utilizare mai

mică de 2 ani, lipsa de conformitate trebuie comunicată până la împlinirea

respectivei durate.

Drepturile consumatorilor Potrivit dispozitiilor art.11 din Legea nr.449/2003 în cazul

lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând

repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare

caz fără plată, cu exceptia situației în care măsura este imposibiă (ex: dacă

inlocuirea cu un produs identic este imposibilă ) sau disproporționată (ex: dacă

înlocuirea sau repararea impun DKOSOFA costuri care sunt nerezonabile în

comparație cu cealalta măsură reparatorie). Daca se constata o lipsă de

conformitate a unui Produs din factură, iar aceasta nu se datorează Cumpărătorului:

o la momentul livrării Cumparatorul are dreptul de a cere repararea într-o

perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului conform politicii de garantie a

DKOSOFA. Daca repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, Cumpărătorul

poate solicita o reducere proportională a pretului sau încetarea contractului cu

privire la produsul neconform. În cazul în care din colet lipsește o

componentă, piesa sau oricare alt element Cumparatorul se obliga sa anunte

DKOSOFA înainte precum și să păstreze toate etichetele și conținutul

coletului în starea în care au fost primite pentru ca DKOSOFA sa le poata

verifica și/sau înlocui.

o în perioada de garanție: DKOSOFA va repara sau înlocui produsul cu

excepția situației în care măsura este imposibilă (ex: daca înlocuirea cu un

produs identic este imposibilă) sau disproporționată (ex: dacă înlocuirea sau

repararea impun DKOSOFA costuri care sunt nerezonabile în comparație cu

cealaltă măsură reparatorie). Fac excepție acele neconformități care la

momentul livrării nu puteau fi în mod rezonabil neobservate (exemplificativ iar

nelimitativ: lovituri, zgârieturi, ciobituri, pete, componente rupte, sparte sau

îndoite etc.), cele care au fost cauzate de Cumpărător după recepționarea

Produselor sau cele indicate mai sus ca neputând fi considerate neconformități.

Defectele apărute în urma viciilor ascunse și confirmate astfel prin expertiza tehnică

specializată se remediaza gratuit.

Produsul înlocuit în baza garanției beneficiază în continuare de garanția unui produs

nou, ce începe să curga de la data înlocuirii. Având în vedere natura Produselor,

locul fabricării acestora și disponibilitatea producătorului, pe durata garanției

DKOSOFA va repara/înlocui Produsul într-un termen de 30 de zile de la data

aducerii la cunoștință a lipsei de conformitate sau a predării produsului vânzătorului.

În situația în care, din motive neimputabile DKOSOFA, termenul se va prelungi,

vânzatorul se obliga să informeze de îndată Cumpărătorul despre întârziere,

motivele care au dus la această situație și cum se poate proceda în continuare,

inclusiv oferirea unei reduceri de preț.

Pentru a beneficia de garanție cu privire la Produsele neconforme Cumpărătorii au

obligația să prezinte următoarele documente, în original: Bonurile fiscale și/sau

facturile de achiziție a Produselor; Certificatul de garanție al Produselor reclamate.

În situatia în care Produsul neconform nu este susceptibil de a fi reparat sau înlocuit

ori dacă perioada de timp aferentă acestor proceduri depășește 30 zile, DKOSOFA

va returna la cererea expresă a Cumpărătorului contravaloarea respectivului Produs,

prin transfer bancar și cu respectarea dispozițiilor Legii nr.70/2015, in termen de 5

zile lucrătoare de la data returnării Produsului.

Interdicții, recomandări și instrucțiuni cu privire la Produse a următoarelor operațiuni

sunt strict interzise:

o Desfacerea ambalajelor Produselor cu obiecte tăioase sau dure;

o Tăierea, lovirea sau zgârierea Produselor ori frecarea acestora de alte

suprafețe;

o Așezarea Produselor la mai putin de 1m de sursele de caldură;

o Utilizarea sau depozitarea ori păstrarea Produselor în medii umede sau la

temperaturi de sub 18 grade ori peste 30 grade Celsius precum și în medii cu

variații de temperatură;

o Curățarea Produselor cu soluții abrazive sau care contin solvenți chimici,

acizi, petrol, gaz, detergenți sau alcool (se recomanda încercarea în prealabil

pe o suprafață mică, ascunsă);

o Umezirea excesivă a Produselor (se recomanda curatarea Produselor cu o

carpa usor umezita intr-o solutie de 50% apa cu 50% sapun lichid cu pH

neutru, urmată imediat de stergerea cu o cărpă uscată);

o Îndoirea, răsucirea, curbarea și/sau rularea saltelelor;

o Mutarea Produselor prin împingere, tragere etc. (Produsele demontabile

trebuie demontate pentru a fi mutate);

o Utilizarea Produselor în oricare alt scop în afara celui pentru care au fost

proiectate. Instrucțiuni și recomandări privind utilizarea și întreținerea

Produselor;

o Saltelele se rasucesc lunar la 180 grade, iar la 6 luni se intorc pe cealaltă față

(fac excepție saltelele cu utilizare pe o singură parte, care doar se vor răsuci

lunar în același plan); se recomandă utilizarea saltelelor pe somiere deschise

(lamele, tapitate etc.) care permit aerisirea acestora;

o Când doriți să mutați un Produs ce nu poate fi demontat, nu împingeți și nu

trageți de acesta ci ridicați-l de la bază;

o La montarea picioarelor unui Produs, acesta se pozitionează pe spate, se

montează picioarele iar apoi se aduce în poziția normală dorită prin ridicare

(solicitati ajutorul cel puțin înca unei persoane pentru a putea ridica de la sol

Produsul și a evita astfel rănirea dvs sau deteriorarea Produsului);

o Nu săriți pe Produse (pat, canapea, fotoliu etc.), nu va aruncați, nu vă asezați

pe brațe, nu trageți de subansambluri/perne/decorațiuni și nu forțați

mecanismele; nu expuneți Produsele la surse de caldură sau direct la soare;

o Pielea trebuie stearsa săptămânal cu o cârpă moale și uscată, iar hidratarea

se face la fiecare 2 luni cu soluții de hidratare speciale, încercate în prealabil;

o Respectați interdicțiile și recomandările cu privire la umiditate și temperatură;

o Soluțiile de curățare se aplică și se șterg fără frecare; deși anumite urme pot fi

curățate cu gumă albă de șters se recomandă evitarea frecării excesive

și/sau aplicarea de presiune;

o Tapițeriile și husele se curăță doar în centre specializate;

 

VII. NEWSLETTERE SI PUBLICITATE

Newsletterul este un mijloc de informare atat prin e-mail cât și prin SMS asupra

Produselor DKOSOFA precum și asupra promoțiilor și campaniilor desfășurate de

DKOSOFA într-o anumită perioadă. Newsletterele au caracter periodic și nu creeaza

niciun fel de obligații pentru niciuna din părți cu privire la informațiile conținute în

acestea.

Toate Newsletterele DKOSOFA sunt transmise atât în mod direct de către

DKOSOFA cât și prin intermediul unor servicii specializate de transmitere

comunicări, cu respectarea și asigurarea securității și confidențialității informațiilor.

Orice Vizitator care se înregistrează pe Site și își deschide un Cont, are posibilitatea

de a-și exprima acordul pentru recepționarea Newsletterelor DKOSOFA. Opțiunea

cu privire la acordul dat DKOSOFA pentru recepționarea de Newslettere poate fi

modificat în orice moment prin accesarea linkului de dezabonare din cuprinsul

Newsletterelor, prin modificarea setarilor din Cont sau prin contactarea DKOSOFA.

Renuntarea la a primi Newsletterele DKOSOFA nu poate fi considerată sub nicio

formă ca fiind o renunțare la acceptul dat pentru respectarea și însușirea condițiilor

de utilizare a Siteului – Termeni și Condiții.

Prin înregistrarea unui Cont și astfel transmiterea de informații, date și/sau materiale

prin intermediul acestuia, Utilizatorii și Cumpărătorii sunt de acord și oferă

DKOSOFA acces nerestricționat la acestea, DKOSOFA având drept deplin de a

utiliza, afișa, modifica, reproduce și/sau transmite ori distribui aceste informații, date

și/sau material în îndeplinirea obligațiilor legale și contractuale.

Prin crearea unui Cont și înscrierea în baza de date a DKOSOFA,

Utilizatorul/Cumpărătorul își poate oferi consimțământul și pentru a fi contactat de

către DKOSOFA zn scop de marketing, publicitate și comunicare.

 

VIII. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ AL DKOSOFA

DKOSFOA are drept de proprietate exclusiv, având rezervate toate drepturile

obținute în acest sens atât în mod direct cât și indirect, asupra întregului conținut al

Siteului, respectiv cu titlu exemplificativ iar nelimitativ:

o toate informațiile de pe Site și din emailuri care pot fi vizualizate, vizitate sau

în orice alt mod accesate;

o marca si logoul DKOSOFA

o informații, imagini și descrieri referitoare la Produsele prezentate și/sau la

prețurile sau strategiile de marketing, comunicare și vânzare;

o orice altă informație incluzând fără a se limita la logo-uri, text, imagini, fisiere

audio și video, simboluri comerciale. Atât Cumpărătorilor cât și Utilizatorilor

și/sau Vizitatorilor Siteului le este în mod expres interzisă copierea, utilizarea,

modificarea și/sau alterarea, publicarea și/sau distribuirea, transferul către

oricare alte terțe părti, a oricărui conținut (parțial sau total) astfel cum a fost

descris mai sus, al Siteului și fără acordul scris, expres și prealabil al

DKOSOFA.

În nicio situație, conținutul parțial sau total transmis către Cumpărător, Utilizator

și/sau Vizitator, prin orice mijloc de comunicare și/sau dobândit de aceștia prin

accesare, vizualizare și/sau vizitare nu constituie drepturi în favoarea acestuia și dau

naștere niciunui fel de obligație contractuală din partea DKOSOFA, dispozițiilor

enunțate anterior aplicându-se corespunzător.

 

IX. CONFIDENȚIALITATE. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform politicilor DKOSOFA de confidențialitate și siguranță a informațiilor

furnizate, DKOSOFA va păstra confidențialitatea tuturor informațiilor pe care

Cumpărătorul le transmite DKOSOFA î limitele legii. În desfășurarea activității sale,

DKOSOFA este permanent preocupată de aplicarea unor masuri de protecție și

precauție necesare pentru ca asemenea date și informații să nu ajungă accidental

public.

Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în urmatoarele situatii:

o Informatiile sunt sau devin disponibile publicului altfel decât prin dezvăluirea

de către DKOSOFA;

o Informațiile sunt dezvăluite ca urmare a aprobarii scrise din partea

Cumpărătorului și/sau Utilizatorului sau ca urmare a unei hotărâri

judecătorești;

o Informațiile sunt solicitate de către o autoritate care prin lege are dreptul să

solicite dezvăluirea unor astfel de informații; Cumpărătorul, Utilizatorul sau

Vizitatorul nu va putea face niciun fel de declarație publică de promovare,

comunicat de presă, postare online (cu titlu exemplificativ: blog, Facebook,

Instagram etc.) și/sau orice alt mod de dezvăluire către terți cu privire la

produsele DKOSOFA, Comandă și/sau prezentul Contract, fără

consimțământul în scris și prealabil al DKOSOFA.

DKOSOFA nu solicită și nu stochează detalii referitoare la cardurile bancare ale

Cumpărătorilor. Procesarea acestor date de card în cazul platilor online se face

exclusiv prin intermediul platformei de plati securizate.

fi Ce fel de date cu caracter personal prelucram?

Colectăm și prelucrăm doar acele date personale ale dumneavoastră care ne sunt

necesare pentru a vă putea oferi o experiență de cumpărare de cea mai înaltă

calitate cu privire la produsele și serviciile noastre și utilizarea paginii noastre web.

Astfel, datele cu caracter personal pe care le prelucram pot include cu titlu de

exemplu:

o date pentru identificarea dumneavoastră: nume, prenume, nume de

utilizator;

o date de contact: adresa fizică, număr de telefon, adresa de email;

o date pe care ni le puneți la dispoziție cu ocazia creării contului de

utilizator pe pagina noastră web, înregistrării, actualizării datelor sau

renunțării la Newsletter, precum și cu ocazia înregistrării și participării

la evenimentele organizate sau sprijinite de noi;

o date primite sau colectate cu ocazia vizitelor la magazinele noastre sau

la evenimentele organizate de noi pot include inregistrari video ale

activitatilor desfasurate si accesului in aceste locatii;

o cont bancar și alte informații financiare pentru desfășurarea relației

contractuale, dacă este cazul;

o date tehnice, inclusiv adresa IP: informații despre accesul

dumneavoastra pe pagina noastra web, în magazinul nostru online sau

accesarea Newsletterelor, materialelor și comunicărilor pe care vi le

trimitem în contul de utilizator, telefonic sau pe e-mail;

g. alte date pe care ni le puteți pune la dispoziție.

În situația în care doriți să faceți parte din echipa DKOSOFA și astfel să vă angajați

la noi, vom procesa acele date necesare în procesul de angajare, respectiv date de

identificare (nume complet, sex, data nașterii), date de contact (număr de telefon,

adresa de corspondență și adresa de e-mail), precum și orice alte date pe care ni le

aduceți la cunoștință prin formularele de aplicație și CV sau pe care ni le furnizați

prin depunere sau transmitere în format fizic la biroul nostru și/sau electronic prin email.

fi Cum colectam datele dumneavoastră personale?

DKOSOFA colectează în format fizic și electronic doar acele date personale pe care

dumneavoastră ni le furnizați în mod voluntar, cât și informațiile disponibile din surse

publice, astfel:

o in cazul achizțtionarii de produse și servicii de la noi sau în discuțiile

prealabile achiziționarii acestora;

o prin intermediul paginii noastre web, cu ocazia înregistrării în contul

dumneavoastră de utilizator/client;

o prin înregistrarea pentru primirea Newsletterului;

o atunci când ne contactați prin e-mail, dacă vă exprimați interesul cu privire la

bunurile și serviciile noastre sau dacă vă manifestați interesul de a fi angajat

sau contractat de societatea noastră sau de a colabora cu noi;

o în cazul în care ne întâlnim la un eveniment și spre exemplu facem schimb de

cărți de vizită;

o cu ocazia accesării altor informații disponibile pe baza de înregistrare.

Va reamintim că aveti libertatea deplina de a ne furniza aceste date personale. Cu

toate acestea, în lipsa acestora, desfășurarea raporturilor contractuale nu vor fi

posibile.

fi Care este scopul în care vă prelucrăm datele personale și care sunt temeiurile

legale ale acestor prelucrări?

Pentru orice prelucrare a datelor dumneavoastră cu caracter personal DKOSOFA va

informa cu privire la scopul în care se face respectiva prelucrare, cu titlu de exemplu

astfel:

o achiziționarea de către dumneavoastră de bunuri și servicii: Prelucrăm toate

datele personale pe care ni le puneți la dispoziție, precum și orice alte date

care ne sunt necesare pentru vânzarea produselor și prestarea serviciliilor

contractate, cu respectarea prevederilor Termenilor și Conditiilor DKOSOFA

si ale dispozițiilor legilor în vigoare privitoare la prelucrarea datelor cu caracter

personal și achizițiile de bunuri și servicii, cât și pentru alte activități și acțiuni

derivate din încheierea și executarea contractului.

o comunicări și Newslettere: În situația în care deja ne sunteți client/cumpărător

sau dacă ne-ați contactat în scop profesional, prelucrăm datele

dumneavoastră personale pe baza consimțământului sau interesului legitim

de a vă transmite comunicări specifice, Newsletterele, de interes pentru

dumneavoastră și de asemenea inclusiv invitații la evenimentele noastre.

Dacă doriți să vă abonați la Newsletterul nostru, la momentul abonării (prin

intermediul paginii noastre web sau printr-o altă formă de solicitare directă) vă

vom solicita consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale pentru

a vă putea furniza respectivele informații la care ați solicitat abonarea.

o organizarea de evenimente cu scop de promovare, instruire, știintific sau

profesional: Acestea pot include înregistrari video ale activităților desfășurate

și ale accesului în respectivele locații;

o angajări: În masura în care avem posturi deschise și o persoană îsi manifestă

interesul de a face parte din echipa DKOSOFA, colectăm informațiile

necesare pentru procesul de angajare, pentru a evalua dacă sunteți potrivit

pentru postul respectiv. Prelucrarea datelor personale în procesul de angajare

se face în temeiul legii, respectiv în vederea executării unui contract cu

dumneavoastră, iar această prelucrare reprezintă faza precontractuală.

Suntem permanent interesați să eficientizăm procesuli de angajare, fapt pentru care,

având ca baza interesul nostru legitim, vom păstra evidența persoanelor care au

participat la procesele de evaluare și a motivelor pentru care aplicația acestora a fost

respinsă.

În momentele în care anunțăm posturi vacante, puteți aplica pentru un loc în echipa

DKOSOFA prin transmiterea aplicației dumneavoastră: prin e-mail, prin depunerea in

format fizic la sediul nostru sau prin utilizarea sectiunii dedicate a paginii noastre

web de la acel moment.

În situația depunerii aplicației prin utilizarea secțiunii dedicate a paginii noastre web,

vom avea nevoie și vă vom solicita următoarele date cu caracter personal: nume și

prenume, date de identificare complete, adresa de corespondență și adresa de email,

număr de telefon și CV. Aceste date personale sunt necesare și le vom folosi în

procesul de angajare în scopul:

o desfășurării și administrării procesului de angajare;

o evaluării pentru a stabili daca aveți profilul profesional potrivit pentru echipa

DKOSOFA;

o contactării cu privire la aplicația depusă de către dumneavoastră;

o contactării dumneavoastră pe viitor cu privire la alte oportunități sau posturi

care pot deveni disponibile care v-ar putea interesa;

o păstrarea unei evidențe a sesiunilor noastre anterioare de angajare la care ați

participat și a motivelor pentru care aplicația dumneavoastră a fost respinsă.

Orice prelucrare a datelor dvs. în scopurile menționate anterior are la bază unul

dintre următoarele temeiuri:

o executarea unui contract privind achiziționarea unor bunuri și/sau servicii, caz

în care sunt prelucrate următoarele date personale: datele dumneavoastra de

identificare (în calitate de client persoană fizică sau de reprezentat ori alt

angajat al unui client persoană juridică), datele de contact și poziția

dumneavoastra;

o îndeplinirea unor obligații prevăzute de dispozițiile legale în sarcina Societății

(i.e. privind prevenirea și combaterea spălării de bani și necesitatea

cunoașterii clientelei), în măsura îndeplinirii condițiilor privind aplicabilitatea

acestora – fiind prelucrate pe acest temei datele de contact și CNP-ul, seria și

nr. C.I. sau ale pașaportului acționarilor/asociaților;

o consimțământ, în ceea ce privește transmiterea newsletterelor sau a

invitațiilor la evenimentele DKOSOFA – pentru prelucrarea datelor

dumneavoastră de identificare și de contact.

o care sunt drepturile dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor cu

caracter personal?

Vă reamintim că în calitate de persoană vizată aveți următoarele drepturi cu privire la

prelucrarea datelor dumneavoastră personale:

o Acces la datele dumneavoastră personale pe care DKOSOFA le prelucrează.

o Obținerea rectificării acelor date personale inexacte prin contactarea

DKOSOFA și/sau actualizarea lor prin contul de utilizator/client.

o Obținerea restricționării prelucrării datelor dumneavoastră personale atunci

când:

o contestati acuratetea datelor dumneavoastra personale pe care noi le

prelucram;

o prelucrarea datelor dumneavoastra personale este ilegala;

o nu avem nevoie de datele dumneavoastră personale pentru scopul în care

facem prelucrarea, însă dumneavoastră solicitați păstrarea lor

pentrustabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, sau vă

opuneti prelucrării datelor dumneavoastră personale, cât timp verificam

existența interesului nostru legitim în prelucrarea datelor dumneavoastră cu

caracter personal.

o Portabilitatea datelor dumneavoastra personale, solicitand in acest sens

DKOSOFA să transmită, fie către dumneavoastră, fie către un alt operator de

date, a unei copii a datelor dumneavoastră personale furnizate către

DKOSOFA pe care le prelucrăm;

o Obținerea ștergerii datelor dumneavoastra cu caracter personal în cazul în

care se aplică unul din următoarele motive:

fi datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care

au fost colectate sau prelucrate;

fi vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea datelor

și nu există niciun alt temei juridic sau motive legitime pentru

prelucrare;

fi datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

fi datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei

obligații legale care revine DKOSOFA în baza legii;

Dacă aveti orice nelămuriri sau întrebari cu privire la drepturile și prelucrarea datelor

dumneavoastra personale sau dacă doriți să ne adresați vreo solicitare sau să vă

exercitati oricare din drepturile dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor

personale, vă rugam sa ne contactați folosind metodele de contact din finalul

prezentei informări.

Vă asigurăm că vom analiza fiecare întrebare și fiecare solicitare și vă vom

comunica răspunsurile și mșsurile luate în acest sens cât mai rapid posibil, însa nu

mai târziu de o lună de zile de la momentul înregistrării solicitării dumneavoastră.

Dacă avem nevoie de mai multe informații din partea dumneavoastră sau dacă

întampinăm dificultăți în solutionarea cererii dumneavoastră, vă vom informa fără

întârziere și cu privire la această situație.

Dacă veți considera ca nu am soluționat toate cererile dumneavoastră sau sunteți

nemultumiți de raspunsurile care vă sunt oferite, puteți formula o plângere către

ANSPDCP sau vă puteți adresa instanțelor de judecată competente.

fi Cât păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Dacă ați optat să primiți comunicări prin Newsletter, vom stoca datele

dumneavoastră pentru a vă furniza acest serviciu timp de 2 ani de la ultima

dumneavoastră interacțiune cu comunicările transmise.

După trecerea acestei perioade de 2 ani, vă vom solicita din nou consimțământul

pentru ca dumneavoastră să puteți beneficia în continuare de Newsletter dacă doriți

acest lucru. În orice caz și moment, dacă hotărâți că nu mai doriti să beneficiați de

Newsletterul nostru și vă retrageti consimțământul, nu vom mai prelucra datele

dumneavoastra personale în acest scop.

Datele personale colectate pe care le colectam în procesul de angajare și le utilizăm

cu scopul de a eficientiza și pastra evidenta sesiunilor anterioare de recrutare sunt

stocate pe o perioada de 10 ani de la momentul la care ați aplicat pentru un post în

cadrul DKOSOFA.

Ca regula generală, vom șterge datele dumneavoastră personale atunci când

acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au fost colectate sau când vă

retrageți consimțământul în situația în care prelucrarea datelor dumneavoastră se

întemeiază pe consimțământ.

Reprezintă excepții de la aceasăa regulă cazurile în care prelucrarea datelor

personale este necesară în baza unor prevederi legale sau dacă suntem îndreptățiți

să continuăm respectiva prelucrare.

De asemenea, datele dumneavoastră personale vor putea fi păstrate de către noi

pentru o perioadă mai mare față de cele indicate anterior, numai în acele situații în

care ștergerea imediată a acestora ar necesita suprascrierea sistemelor noastre de

back-up și recuperare în caz de dezastru.

fi Ce se intampla cu datele personale în raport cu alte persoane?

DKOSOFA nu divulgă și nu transferă datele dumneavoastră personale către terți. Cu

titlu de excepție de la această regulă, în situațiile în care divulgarea sau transferul

este necesar ori daca suntem obligați prin lege, vă vom informa în cel mai scurt timp

posibil asupra acestui fapt, cu excepția cazului în care legea aplicabilă ne interzice

sau ne împiedică să facem o astfel de informare.

În cazul în care vom divulga sau transfera datele dumneavoastră personale către

terti, vom face acest lucru cu respectarea dispozitiilor legale aplicabile și cu

adoptarea de masuri pentru protecția, integritatea și securizarea acestora.

Pentru prelucrarea datelor personale putem folosi persoane imputernicite, (cu titlu de

exemplu: prestatori si furnizori de servicii IT, management de baze de date sau

contacte, contabilitate, organizatori de evenimente). DKOSOFA va încheia cu toți

acești împuterniciți contracte care reglementează regimul de prelucrare a datelor

personale și se asigură că aceștia își asumă obligațiile legale de prelucrare a datelor

personale și oferă un nivel adecvat de protecție și securizare al datelor personale și

respectă întocmai dispozițiile legale aplicabile în materie.

fi Cum securizăm datele cu caracter personal?

Toate datele personale prelucrate de către DKOSOFA sunt protejate împotriva

amenințărilor, prin măsuri electronice și fizice de securitate și infrastructură IT

corespunzătoare dar și prin proceduri interne de management de personal și acces

ce asigura descoperirea, notificarea și documentarea oricaror eventuale încălcări ale

securității datelor cu caracter personal.

În situația puțin probabilă a unei încălcări a securității datelor dumneavoastră cu

caracter personal, în cazul în care descoperim o astfel de încalcare cu risc pentru

drepturile si libertățile dumneavoastrâ, vom notifica Autoritatea Naționala de

Supraveghere privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal (în continuare

ANSPDCP), și vă vom informa cu privire la această situație.

fi Actualizarea acestei politici de prelucrare a datelor cu caracter personal:

Va recomandăm să accesati periodic această secțiune întrucat în măsura în care

vom modifica, vom publica o noua versiune actualizată pe această pagină web, care

o va înlocui pe prezenta. Daca nu ați gasit răspuns întrebarilor dumneavoastră în

acest document sau dacă aveți orice alte nelamuriri cu privire la datele

dumneavoastră personale și/sau modul în care le prelucrăm vă rugăm să ne

contactați folosind oricare din metodele de mai jos:

o adresa de e-mail: office@dkosofa.ro

o telefon: 0747.220.514

o adresa de corespondenta: Str. Varful cu Dor, nr. 26, Constanța, România

 

X. RĂSPUNDERE

Produsele afișate pe Site sunt prezentate cu titlu de exemplu, sens în care anumite

caracteristici ale acestora pot diferi fata de imaginile și descrierile prezentate

(culoare, caracteristici, dimensiuni, etc). DKOSOFA este permanent preocupată de

prezentarea cât mai în detaliu și cât mai corect a Produselor pentru a respecta cât

mai fidel descrierile prezentate. Cu toate acestea, DKOSOFA1 nu garantează că

descrierea Produselor și conținutul Siteului sunt lipsite de erori, fiind complete, în

stoc și permanent actualizate.

DKOSOFA își rezervă dreptul de a nu onora Comenzile dacă Produsele nu mai sunt

disponibile. În situația putin probabila în care un Produs livrat nu corespunde

descrierii sau este livrat în mod greșit, Cumpărătorul poate returna Produsele în

condițiile prevăzute în Termeni și Condiții, neputând emite niciun fel de alte pretenții

de altă natură față de DKOSOFA.

Informațiile referitoare la Produsele prezentate pe Site sunt afișate sub rezerva unor

posibile greșeli de tipar și/sau erori tehnice. Astfel, imaginile, descrierile, cantitățile

și/sau prețurile unor Produse pot să conțina erori și/sau neconcordanțe.

DKOSOFA este eliberat de orice răspundere privind pierderile provenite din fapta

proprie a Cumpărătorului sau nerespectarea recomandărilor și instrucțiunilor de

către acesta precum și din nerespectarea obligațiilor contractuale de către

Cumpărător și/sau a Termenilor și Condițiilor DKOSOFA.

DKOSOFA nu răspunde pentru niciun fel de daună pe care Cumpărătorul sau

oricare altă parte o poate suferi ca urmare a îndeplinirii oricărei obligații de către

DKOSOFA conform Comenzilor și nici pentru daune care ar putea rezulta din

utilizarea Produselor după livrare.

DKOSOFA nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se

ajunge prin legături din conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru

respectivele site-uri, răspunderea o poarta integral proprietarii acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului Utilizatorul și/sau Cumparătorul:

o își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor sale de

Cont (username și parola) și este pe deplin responsabil de activitatea

desfasurată prin intermediul Contului său;

o acceptă în mod deplin, expres și făra echivoc toate dispozițiile Termenilor și

Condițiilor în versiunea actualizată, existentă la data crearii Contului și/sau la

data plasării Comenzii – care este comunicată pe Site la adresa

www.canapelo.ro/termeni-conditii

Acceptarea Termenilor și Condițiilor de către Utilizator și/sau Cumpărător se

confirma prin:

o bifarea căsuței din Site la înregistrare și/sau utilizare;

o prin trimiterea unei Comenzi;

o fie prin efectuarea unei plăti către DKOSOFA de către Cumparator.

Utilizarea Siteului ulterior creării Contului, echivalează cu acceptarea versiunilor

actualizate Termenilor și Condițiilor și implicit a tuturor modificărilor intervenite

asupra acestora. Dispozițiile cuprinse în Termeni și Condiții pot fi modificate oricând

de către DKOSOFA, fără notificarea ori informarea expresă a Utilizatorilor și/sau

Cumpărătorilor, aceste dispoziții fiind opozabile Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor de

la data afișării în Termeni și Condiții.

 

XI. FORȚĂ MAJORĂ

Orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, care face

imposibilă, total sau parțial, executarea oricăreia dintre obligațiile oricărei Părți ce

derivă din prezentul Contract va fi considerat forță majoră și va exonera de

responsabilitate Partea care o invocă.

Dacă în termen de 15 zile de la data producerii evenimentului de forță majoră,

acesta nu înceteaza oricare din parti va avea dreptul să notifice celeilalte părți

încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde

celeilalte daune-interese.

 

XII. DISPOZIȚII FINALE

DKOSOFA vinde doar pe teritoriul României.

Reclamațiile cu privire la executarea acestui Contract, notificările, precum și

corespondența dintre părți se vor face în scris, în limba romănâ, (prin scrisoare

recomandată cu confirmare de primire și conținut declarat, prin e-mail cu

confirmarea conținutului acestuia etc.), la adresele indicate de parți conform

Contractului.

Prezentul Contract este supus legii române. Litigiile cu privire la interpretarea,

încheierea, modificarea, executarea sau incetarea Contractului se vor solutiona pe

cale amiabilă. În situația în care părțile nu vor ajunge la un acord în termen de 30 de

zile de la data apariției litigiului, acestea se vor adresa instanțelor de judecată

romăne competente.

Părțile convin asupra faptului că, în cazul în care oricare din prevederile prezentului

Contract este declarată nulă, ilegală, nevalabilă sau inaplicabilă, în conformitate cu

legea română, celelalte prevederi ale Contractului nu vor fi afectate sau prejudiciate

de către acestea.

Parțile convin să depună toate eforturile ca orice clauză declarată nulă, ilegală sau

inaplicabila sa fie modificată pentru a deveni valabilă, legala sau aplicabilă, păstrând

cât mai bine scopul economic al Contract